Content

content marketingBez wątpienia obecnie Content Marketing staje się wielką siłą działań marketingowych. Jest to tworzenie treści o wysokiej wartości i dotarcie do najlepszej grupy odbiorców. Przez content można mówić o trzech formach komunikowania - tekstowym, wizualnym oraz multimedialnym. Określając to wszystko bardziej ściśle trzeba powiedzieć, że Content to tworzenie dobrych treści, aby przez nie przyciągnąć odbiorców. Podobnie jak w innych formach marketingu chodzi o zdobycie klienta i generowanie maksymalnych zysków. Gdy spada jakość tradycyjnych reklam wydaje się, że content może być najlepszym rozwiązaniem. Opiera się na perswazji, a więc chodzi o to, by kogoś przekonać do swoich racji i poglądów. Staramy się to robić oczywiście przez treści na wysokim poziomie. To również sposób na komunikację między konsumentem a przedsiębiorcą.

Jeśli chcemy odkryć różnicę między Content marketingiem oraz innymi formami promocji, które się podejmuje trzeba zająć się słowami "istotny" oraz "unikatowy". To dwa elementy, które pokazują największą różnicę. Przekaz reklamowy dociera bowiem do nas praktycznie z każdej strony, jednak w rzeczywistości jest to spam. Natomiast przez content można dotrzeć do masy potencjalnych klientów z treścią dobrej jakości. Konsument ma zainteresować się naszą treścią i przeczytać ją z dużym zainteresowaniem. Badania pokazują obecnie jaką siłą staje się content oraz jak wiele możliwości nam daje. 4/5 ludzi woli reklamę w formie ciekawej treści niż w ramach tradycyjnych form reklamowych. ¾ ceni sobie firmowe publikacje, które mają odpowiednią wartość merytoryczną. Ponad 50% świadomie sięga po formy promocji, jeśli mają one w sobie odpowiednią wartościową wiedzę. Prawie 30% wszystkich środków na marketing w USA jest przeznaczanych na content i jego rozwój.

unikatowe treści na stronieOczywiście jednocześnie Content to wielka siła, dzięki której można w sposób autentyczny angażować grupę docelową i budować z nią silne więzi. Komunikat o sprzedażowym charakterze może być pożądany i godny uwagi a czasami nawet poszukiwany w sposób aktywny. Marketerzy mogą w ten sposób budować różne cele biznesowe oraz kształtować swoje opinię i postawy wpływając równięż na potencjalnych kupujących. Wszystko oparte jest o zręcznie przygotowaną formę komunikacji z klientami. Specjaliści, którzy decydują się na to, by skorzystać z contentu starają się budować wyjątkową treść, przez którą można dostarczyć potencjalnym klientom istotne dla nich informacje, z których będą chcieli skorzystać a to zbuduje pozycję firmy.

Kontakt

redaktor@um-swiecie.pl

 

Pozycjonowanie stron

W większości dziedzin życia im jesteś wyżej, tym osiągnąłeś większy sukces. Nie inaczej jest z pozycjonowaniem. Jeśli klient widzi Cię na pierwszej stronie wyszukiwarki, uzna, że Twoja witryna jest godna odwiedzenia. Sprawdź jakie techniki mogą do tego skutecznie doprowadzić.

Unikatowa treść

Pisanie w nadmiarze bezużytecznych treści odchodzi do lamusa. Zmusza nas do tego Google, które obecnie stawia tylko i wyłącznie na jakość. Buduj swoje zaplecze z głową pisząc same nieduplikowane treści.

E - Marketing

Prowadzisz biznes wyłącznie w sieci? Koniecznie zapoznaj się ze wskazówkami dotyczącymi właściwego pozycjonowania e - biznesu. Nie wystarczy tylko "być" - trzeba wyjść przed szereg i zaprezentować się potencjalnemu klientowi z jak najlepszej strony.

Pozycjonowanie Kraków

sklepy internetowe